Κυνήγι Χαμένης Μαν’ τάρας

Κυνήγι Χαμένης Μαν’ τάρας

Κανόνες Παιχνιδιού


Διάρκεια Παιχνιδιού: Κυριακή 23 Φεβρουαρίου (5:00 μμ) - Πέμπτη 27 Φεβρουαρίου (24:00 μμ)

Συμμετέχοντες : Οι Μαθητές/τριες των Νηπιαγωγείων και των Δημοτικών Σχολείων - Κάθε μαθητής παίζει και μαζεύει βαθμούς για το σχολείο του.

Πεδίο Δράσης του παιχνιδιού : Πλατεία Αιμιλιανού, Πλατεία Ελευθερίας, Πολιτιστικό Κέντρο Γρεβενών, Πάρκο Μανιταριών

Εξοπλισμός : Κινητό τηλέφωνο με σύνδεση στο internet / Tablet  με σύνδεση στο internet και εφαρμογή QR Scanner (του κινητού ή άλλη)

Νικητές : Νικητής αναδεικνύεται το σχολείο με τους περισσότερους βαθμούς. Σε περίπτωση ισοβαθμίας,  βραβεύονται εξίσου όλοι όσοι ισοβαθμούν.

Έπαθλα : Έκπληξη!!


Αναλυτική Περιγραφή


●     Οι κάρτες θα περιέχουν QR code που θα οδηγεί σε σύνδεσμο με την ερώτηση και την καταχώρηση της βαθμολογίας.

●     Θα υπάρχουν δύο τύποι καρτών που θα διασκορπιστούν στο πεδίο:

●     Τύπου Α (Κόκκινο QR code) - Θα περιέχει ερώτηση, την οποία οι μαθητές θα πρέπει να απαντήσουν. Ακόμα και σε λανθασμένη απάντηση, το σχολείο θα παίρνει βαθμούς για την εύρεση της κάρτας. Αναλυτικότερα, η βαθμολογία ανάλογα αν δόθηκε σωστή ή όχι απάντηση θα είναι η εξής:

○     +500 βαθμοί για σωστή απάντηση,

○     +150 βαθμοί για λάθος απάντηση

Αν ένα σχολείο - μαθητής απαντήσει μία ερώτηση περισσότερες από μια φορές, μόνο η πρώτη απάντηση θα μετράει στη βαθμολογία.

●     Τύπου Β (Πράσινο QR code) - Δεν περιέχει ερώτηση, αλλά έναν τετραψήφιο κωδικό που οι μαθητές πρέπει να καταχωρήσουν για να κερδίσουν βαθμούς. Η βαθμολογία για την εύρεση και σωστή καταχώρηση του κωδικού είναι:

○     +150 βαθμοί

●     Οι κάρτες θα τοποθετηθούν στα εξής σημεία εντός της πόλης των Γρεβενών.

○     Πλατεία Ελευθερίας.

○     Πλατεία Αιμιλιανού.

○     Πάρκο Μανιταριών.

○     Πολιτιστικό Κέντρο.

●     Η τοποθέτηση των καρτών ΔΕΝ θα γίνει ταυτόχρονα την ίδια μέρα αλλά σε τακτά διάστηματα  από την έναρξη ως την λήξη, προκειμένου να υπάρχουν συνεχώς κάρτες στο πεδίο του παιχνιδιού και να ενισχύεται το ενδιαφέρον και η συμμετοχή των μαθητών.

●     Το QR code που βρίσκουν οι μαθητές θα πρέπει να το παίρνουν για να μην το βρουν άλλα σχολεία. Αν ένα QR code βρεθεί και χρησιμοποιηθεί από ένα σχολείο αλλά δεν το πάρει, μπορεί να βρεθεί και να χρησιμοποιηθεί και από άλλο σχολείο, το οποίο και αυτό θα πάρει βαθμούς.

●     Όσα QR code δεν βρεθούν την ημέρα που θα τοποθετηθούν, μπορεί να βρεθούν και να χρησιμοποιηθούν τις επόμενες ημέρες.

●     Τις ημέρες που διαρκεί το παιχνίδι θα υπάρχει ενημέρωση - ανακοίνωση από τη σελίδα του Δήμου που θα παραπέμπει στη σελίδα του ΠΕΚΤΠΕ.

●     Η βαθμολογία και η κατάταξη των σχολείων θα ανανεώνεται σε τακτά χρονικά διαστήματα στην ιστοσελίδα του ΠΕΚΤΠΕ Γρεβενών .

●     Οι κανόνες του παιχνιδιού θα είναι αναρτημένες στην ιστοσελίδα του ΠΕΚΤΠΕ Γρεβενών.

●     Τα αποτελέσματα θα αναρτηθούν στην σελίδα του ΠΕΚΤΠΕ Γρεβενών

Για περισσότερες πληροφορίες καθώς και για την βαθμολογία του παιχνιδιού στον σύνδεσμο που ακολουθεί: https://pektpegre.sites.sch.gr

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ














Παλαιοντολογικό Μουσείο Μηλιάς

Χιονοδρομικό Βασιλίτσας


Πλατεία Ελευθερίας Γρεβενά